permulaan yang baek

bermula dengan baek akan berakhir dengan baek

Sunday, February 6, 2011

PeRamPas aTau JoDoh.....


PERAMPAS = mengambil hak orang laen
JODOH = takdir dari ALLAH SWT...

panjang citenye ni...tapi aku penddekkan la...nak dikatakan aku merampas hak orang x jugek sbb DIE  tu bukan tunang orang or suami orang.

yang pasti sekarang DIE dah jadi milik aku..

JAHAT sangat kah aku ni??? tapi kalau da jodoh tak kemane....

 kami kenal pada Nov 2009 lagi tu pun telah aku masuk ke alam pekerjaan...nak jadikan cerita kami bekerja di dalam satu bumbung yang sama.,,,(mase ni aku ade BF n Die ade GF)
orang kata bila da selalu bersama---------makan bersama, datang kije bersama , balik pon bersama....macam mane lah hati kecil ini tak tersentuh..apatah lagi die ni seorang yang TAKE CARE sangat2,,...tapi yang paling besh die x kongkong kehidupan aku,,,,

pada akhir bulan mei 2010 mase tu KAMI kantoi ngn ex gf DIE. ni semua gara2 FB...
sbb ex gf die tu ade pasword DIE....mase tu aku jadi x keruan sebab ternya die cam berpihak pada ex GF die..aku amat kecewa mase ni langsung x leh cakap ngn die pasal neh, tgok muka die pon aku rase sebak..nie la first time aku nagis depan KAUM ADAM,,,mybe sbb aku mmg betol2 SYG kan die....yang paling HAIRANNYE

siap gf die datang jumpa aku n kami berckp scra profsional,,,,gf die tanye aku camne perasaan aku kat die tu...
aku ckp BILA SORNG PMPUAN DA SELALU BERSAMA LAKI2 NI ATAU PUN SEBALIKNYA MYBE TIMBUL PERASAAN SUKA TU....
yang paling penting ex gf die x salahkan aku 100%.....

ex Gf die tu x marah2 pon kat aku...die agak baik ..aku pon rasa bersalah yang teramat sangat....
aku mengambil keputusanuntuk mengundur DIRI,,,,,

dalam masa yang sama si DIE ni da dpt kerja goverment...xo kami x se opis lagi la...aku berharap dapat lupakan die slow2..
tapi aku x dapat elak klau die msg or kol aku aku pantas je jwb..kami cam x dapat dipisahkan lagi je...
makin aku jauhkan diri ngan die makin die hampir dgn aku...

suatu hari aku dapat warning lagi dari ex gf die ckp suh jgn hbgi n kcau die lagi...tapi aku ckp die tu yang cari n msg n kol aku.,..

HUBUNGAN mereka makin berantakan...

n lastly diorang telah PUTUS n DIE jadi HAK AKU....

aku sebenarya x mo berkongsi kasih dengan org..............so aku SANGAT BAHAGIA sekarang.....

sambung 6t ye..de kije nak buat,,,,,,,,,,,:P

2 comments:

  1. eleh...backup diri sendiri...muhahaha
    tirulah mcm ur sis nie..xcurik sape2 punye pn..=))

    ReplyDelete