permulaan yang baek

bermula dengan baek akan berakhir dengan baek

Thursday, June 2, 2011

tolong kembalikan semagatku

since a recent week my mood is so down...







hanya orang yang alami akan faham dengan situasi saya skrang...


plez help me our guys,,,,i want my spirit back...


I know this is not my true self...



I DONT NEED TO PRETEND JUST TO PLEASE ANYBODY..
i dont care what other may think about me..because I want to live my life the way I want..
if i dont agree with someone..it is because i have a strong reason behind it..i dont hate people for no reason.


aku selalu mengingatkan diri sendiri bahwa hidup ini terlalu singkat untukmembuang-buang waktu anda dengan membenci orang .. begitu .. akuakan berusaha sekeras nyer agar tidak untuk membenci semua orang ..



YESS!!!
it is true..When some hurt your dignity, it hurts, but I always tell myself that I am who I am ... NO matter what others say...


Jadi beri aku hidup dengan damai...... :(

4 comments:

  1. sabar syg..takpe lah biarlah kita belajar memaafkan biar ape sekali pon..chill ^^

    ReplyDelete
  2. chill dear. be yourself tauuuu! pedulik ar dengan orang lain. janji kite happy. :)

    ReplyDelete
  3. cik azizah: tq..im try the best..:)

    ReplyDelete
  4. cik azeya : tq, tu yang saye mahu...:)

    ReplyDelete