permulaan yang baek

bermula dengan baek akan berakhir dengan baek

Wednesday, September 19, 2012

She go AGAIN~~

macamane nak cakap ni ye tp macam tu la..aku relakan pemergiannya demi cita2 dan maruah keluargaku,,,

ni bukan cerita cinta cinton tapi ni kisah benar mmg la depan2 aku cakp pogi la pogi la tapi kat belakang aku menangis sorang2 je..so sad,,,

macam ni cite die..firly kakak aku tu die dah habis belajar pastu die kerja dekat je ngan rumah aku,,tapi company cina..die lak macam xsuka,,so x lame dalm 6-6 bulan je kije situ die pon resign..

nak di jadika cerita mak aku ade la kedai makan so die pon kije la ngn mak aku..lame gak la die kije ngn mak aku.,,aku pon suke kije ngn mak aku dulu mu dari sekolah menengah je. pantang cuti sekolah aku duk kedai..sbb dapat duit.mak aku lain dari mak orang lain..mak orang lain senang2 je leh mintak duit kan..tapi mak aku x, mmg die dah ajarkan anak2 die berdikari..so kalou nak beli sesuatu yang aku idamkan aku just duk kedai maka aku..

eh stop2,,,aku bukan nak cerita pasal ni la,,aku nak cite psal my sister kan..

hum...aku sedih la die dah kerja kat melaka...so jauh dari aku..aku kerja kat kemaman..biase kalo hujung minggu je aku pasti akan balik rumah mak aku..aku seronok la sebab ade teman...die je kakak aku yang x kawen lagi..so aku lebih akrab dengan die la..

pantang rase cam takut sikit je aku dah merayap masuk bilik die,,tuk pengetauan u all my dad buatkan 1 bilik untuk setiap anak die..jadi ayah n mak aku berjaya mendapatkan 7 orang anak..so 7 la bilik semua ade..eh salah2 8 la..sekali dengan bilik diorang..

aduh aku ni banyak je aku nak cerita kan padahal nak kongsi pasal menda lain kan...

sambung balik...

now, Ahad baru ni aku n my parent p hantar my sis p melaka..sebenarnya kakak aku dah ade duk sane..tu die nak je duk sane tu..

mase die p interview kat melaka tu aku dah mula sedih n cakap kat my bestfrend,,miss cung forever tu..yang aku sedih sangat,,aku dah mula rasakan kehilangan..aduh..rupenye kesedihan itu menjadi kenyataan..sekarang die dah kerja kat melaka..

jadi x de orang da la nakteman aku hujung minggu nak pi jenlan...huwaaaaaaaaaaa........

No comments:

Post a Comment