permulaan yang baek

bermula dengan baek akan berakhir dengan baek

Tuesday, February 15, 2011

HapPy = PeNaT

fuh habis satu badan aku sakit2 n lenguh2..actually semalam aku n my housemate p picnic kat waterfall kat CHEMERONG..
seronok jugek la walau hujan sekejap....sehehari sebelum pegi tu kami prepare barang2 n makanan yang yang nak di bawa,,,UDANG ADE, SOTONG  ADE, AYAM N IKAN PON ADE..n jajan dan juge nasi goreng buatan kak mek...hoho...tuk pengetahuan korang aku yang buat rempah tuk perap tu semua...
sebenarya aku bkn pandai sangat tu semua ade di hujung jari jer..aku ambik lam tenet jer...hehehehhe....

pagi2 tu aku bangun awal la sbb x nak lewat2 tuk ke destinasi...
pas goreng nasi goreng n keropok aku n de geng pon siap2 n gerak pada jam 08.30 am la...
oleh kerana nak ambik dapur gas mini n tempat memangang kene la singgah kat umah aku dulu,,,,satu hale je sebenarnya...umah aku kat SANTOWN paka... 

sampai kat umah je aku mintak restu mak aku dulu sbb mak aku mmh jarang nak lepas aku ke tempat2 yang cam tu....maybe die risaukan anak bongsu pempuan die ni kot....LOVE U MOM...

pas ambik semua barang2 tu kami gerak lagi...kali ni ke umah SHIDA kat KERTEH 1..
nak ambik serai tuk titik mase BBQ 6T pastu jalan lagi,,

last sekali kami sampai lam pukul 11 lbih rasenye..sbb banyak persinggahan kan..

excited gile budak2 ni semua..aku je la cam biase je sbb da pegi ngn family aku kan..
hari ni aku ala2 PEMANDU PELANCONG la..huhuhu,,,
aku ajak diorang lepak2 kat bawah je..jenuh lau nak naik tinggi....aaaaa...x larat la...

aktiviti di jalankan spt BBQ n mandi...aku la orang first yang masuk lam air tu..sejuk gile tp aku ttp COOL...
MANDI MAKAN,MAKAN MANDI..
huhuhuhu..cam tu la aktiviti aku pada hari itu,,,

pas penat2 da ni...kami pon balek lam kol 2 lebih....
berhenti lagi kat umah aku hantar barang2 yang pinjam dari mak tu n sembahyang zohor...suke ria2 jugak tapi jangn lupa pada yang maha kuasa tau,,,,

sampai umah aku terus tido coz mmg da penat sangat la....
saje je simpan tenaga malam ni ade date,,,hihihihi...

walau penat aku tetap pi jumpa SI DIA....
muuuuaaahh...sayang die....<3<3<3





No comments:

Post a Comment