permulaan yang baek

bermula dengan baek akan berakhir dengan baek

Tuesday, January 18, 2011

RezeKi TiDak MenYebeLahi ku LaGik~~~~~~~

pada 04/01/11 keputusan SPA bg post FT14 da keluar,,,tp sangat dukacitanya...aku x dapat...;(,,,
agak sedih sebenarnya,,,tap aku masih ada harapan tuk satu lagi.....yang kat UMP tu..

----------------------------------------------

minggu ni aku balek kampung halaman..n pada hari sabtu tu kebetulan aku mmg lepak2 kat kedai mak...
brooooommm....datang posmen n bawak 2,3 keping surat n mak aku pegi ambik surat tu. die ckp surat tuk aku,,
dari jauh aku pandang surat tu kecik je,,,,mood : sedih..
lau dapat msti surat die besar coz sekali ngn surat tawaran...
6mpaknye mmg sah x dapat.....
 aku diam tanpa kate2 sbb itu yang aku mahu sebenarya,,,,nak kerja govermnt,,,best tu,,,,
jamin mase depan skit....

tapi aku bersyukur kpdNya kerana orang yang dekat n sayangkan aku terus mmberi semangat n langsung mmberi kekuatan kepada aku tuk terus bersabar n tidak mudah GiVE UP..

SAYA SAYANG KAMU SEMUA...........

No comments:

Post a Comment